CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
W trosce o zadowolenie klientów staramy się, aby większość towarów znajdujących się w naszej ofercie była dostępna
natychmiast, dlatego prowadzimy własny magazyn.
Towary dostępne w magazynie wysyłamy w ciągu 24 godzin od potwierdzenia zamówienia. W przypadku towarów,
których nie posiadamy, ich dostępność zależy od czasu jaki potrzebują nasi dostawcy na dostarczenie towarów (zazwyczaj do 72
godzin- w przypadku dni roboczych).
- czas doręczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej, to 24 godziny w dni robocze (w soboty pobierana jest
dodatkowa opłata);
- czas doręczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, to 24-72 godzin.
Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa w terminie 7 dni mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez naszą firmę, prosimy o
niezwłoczny kontakt.
FORMY DOSTAWY:
- odbiór osobisty: prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia terminu odbioru zamówienia;
- przesyłka kurierska- firmą kurierską
Czas dostawy: do 24 godzin- tylko w dni robocze.
UWAGA! Na życzenie klienta możemy wysłać towar dowolną firmą kurierską.
W momencie odbioru przesyłki, odbiorca powinien sprawdzić, czy przesyłka jest oryginalnie zapakowana. W przypadku
stwierdzenia, że taśmy zostały naruszone lub paczka jest w sposób wyraźny uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera
protokół. Po odbiorze, należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem i
czy towary nie są uszkodzone. W razie wykrycia nieprawidłowości, należy spisać protokół i skontaktować się z naszą firmą.
Jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji jest protokół odbioru spisany w obecności kuriera
FORMY PŁATNOŚCI:
- płatność za pobraniem- zapłata przy odbiorze paczki od kuriera lub urzędu pocztowego;
- przedpłata- przelew- zapłata na nasze konto; po wpływie należności następuje wysyłka;
- gotówka w przypadku odbioru osobistego.
GWARANCJA I REKLAMACJE:
Dbając o zadowolenie klientów oraz o dobrą reputację sklepu postanowiliśmy sprzedawać tylko produkty nowe, o najwyższej
jakości, produkowane przez renomowanych producentów i pochodzące od oficjalnych dystrybutorów na terenie Polski.
Do każdego zakupionego u nas produktu dołączamy kartę gwarancyjną. Naprawy realizowane są za naszym pośrednictwem
po uprzednim dostarczeniu towaru wraz z opisem usterki. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować. Do przesyłki prosimy
dołączyć zgłoszenie reklamacyjne, kartę gwarancyjną, dowód zakupu oraz opis usterki i tak przygotowaną paczkę przesłać, na swój koszt, na adres
„K4 KATRADING”
75-136 Koszalin
ul. Zdobywców Wału Pomorskiego 29
W przypadku nie spełnienia powyższych warunków reklamowany sprzęt będzie odsyłany na koszt adresata.
Wady ujawnione w okresie gwarancji:
- będą usuwane w terminie 21 dni;
- towar zostanie wymieniony na fabrycznie nowy;
- klient otrzyma zwrot kosztów za zakupiony produkt.
Towar po naprawie wysyłamy na nasz koszt do adresata.
ZWROTY:
Dbając o zadowolenie klientów, stwarzamy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni (od daty odebrania),
jeśli nie spełnia on Państwa oczekiwań, bez podania przyczyny- zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie
niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę spowodowaną przez produkt niebezpieczny.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez widocznych śladów jego używania; do przesyłki należy
dołączyć pismo, że produkt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć kopie dokumentu zakupu oraz podać dokładne dane
nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Zwracany towar prosimy bezpiecznie
zapakować i na przesyłce napisać: ”ZWROT”. Zwrot należności pobranej za towar otrzymają Państwo w ciągu 14 dni od dnia
odebrania przesyłki ze zwrotem. Zwrotowi nie podlegają koszty, jakie ponieśli Państwo w związku z dostawą i odesłaniem towaru
do naszej firmy.