CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 

W trosce o zadowolenie klientów staramy się, aby większość towarów znajdujących się w naszej ofercie była dostępna 
natychmiast, dlatego prowadzimy własny magazyn. 
Towary dostępne w magazynie wysyłamy w ciągu 24 godzin od potwierdzenia zamówienia. W przypadku towarów, 
których nie posiadamy, ich dostępność zależy od czasu jaki potrzebują nasi dostawcy na dostarczenie towarów (zazwyczaj do 72 
godzin- w przypadku dni roboczych). 
- czas doręczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej, to 24 godziny w dni robocze (w soboty pobierana jest 
dodatkowa opłata); 
- czas doręczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, to 24-72 godzin. 
Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa w terminie 7 dni mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez naszą firmę, prosimy o 
niezwłoczny kontakt.





FORMY DOSTAWY: 

- odbiór osobisty: prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia terminu odbioru zamówienia; 
- przesyłka kurierska- firmą kurierską 
Czas dostawy: do 24 godzin- tylko w dni robocze. 
UWAGA! Na życzenie klienta możemy wysłać towar dowolną firmą kurierską. 

W momencie odbioru przesyłki, odbiorca powinien sprawdzić, czy przesyłka jest oryginalnie zapakowana. W przypadku 
stwierdzenia, że taśmy zostały naruszone lub paczka jest w sposób wyraźny uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera 
protokół. Po odbiorze, należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem i 
czy towary nie są uszkodzone. W razie wykrycia nieprawidłowości, należy spisać protokół i skontaktować się z naszą firmą. 
Jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji jest protokół odbioru spisany w obecności kuriera



FORMY PŁATNOŚCI: 

- płatność za pobraniem- zapłata przy odbiorze paczki od kuriera lub urzędu pocztowego; 
- przedpłata- przelew- zapłata na nasze konto; po wpływie należności następuje wysyłka; 
- gotówka w przypadku odbioru osobistego. 



GWARANCJA I REKLAMACJE: 

Dbając o zadowolenie klientów oraz o dobrą reputację sklepu postanowiliśmy sprzedawać tylko produkty nowe, o najwyższej 
jakości, produkowane przez renomowanych producentów i pochodzące od oficjalnych dystrybutorów na terenie Polski. 
Do każdego zakupionego u nas produktu dołączamy kartę gwarancyjną. Naprawy realizowane są za naszym pośrednictwem 
po uprzednim dostarczeniu towaru wraz z opisem usterki. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować. Do przesyłki prosimy 
dołączyć kartę gwarancyjną, dowód zakupu oraz opis usterki i tak przygotowaną paczkę przesłać, na swój koszt, na adres


„K4 KATRADING” 
75-136 Koszalin 
ul. Zdobywców Wału Pomorskiego 29


W przypadku nie spełnienia powyższych warunków reklamowany sprzęt będzie odsyłany na koszt adresata. 
Wady ujawnione w okresie gwarancji: 
- będą usuwane w terminie 21 dni;
 
- towar zostanie wymieniony na fabrycznie nowy;
 
- klient otrzyma zwrot kosztów za zakupiony produkt.
 
Towar po naprawie wysyłamy na nasz koszt do adresata. 




ZWROTY: 

Dbając o zadowolenie klientów, stwarzamy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni (od daty odebrania), 
jeśli nie spełnia on Państwa oczekiwań, bez podania przyczyny- zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie 
niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę spowodowaną przez produkt niebezpieczny.
 
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez widocznych śladów jego używania; do przesyłki należy 
dołączyć pismo, że produkt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć kopie dokumentu zakupu oraz podać dokładne dane 
nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Zwracany towar prosimy bezpiecznie 
zapakować i na przesyłce napisać
: ”ZWROT”. Zwrot należności pobranej za towar otrzymają Państwo w ciągu 7 dni od dnia 
odebrania przesyłki ze zwrotem. Zwrotowi nie podlegają koszty, jakie ponieśli Państwo w związku z dostawą i odesłaniem towaru 
do naszej firmy.